|
Informatie |
|
- Hoe kan ik account gegevens wijzigen?
Indien u bijvoorbeeld verhuist of een nieuw telefoonnummer of e-mail adres heeft, dan kunt u dit aan ons doorgeven via een e-mail bericht met uw oude en nieuwe gegevens. Wij zullen vervolgens de verandering aanbrengen in ons klantenbestand.
|
- Kan ik de spullen ook ergens bekijken of afhalen?
Ja hoor.
Wij hebben een showroom waar u op afspraak welkom bent. Dus wilt u een kijkje komen nemen om onze artikelen eerst in het echt te zien dan kunt u contact met ons opnemen. Onze showroom is te vinden op de Heerlesebaan 27, 4614 RA Bergen op Zoom.
|
- Kan ik ook naar eigen ontwerp producten bestellen?
Ja hoor.
In overleg kunnen wij allerlei artikelen heel persoonlijk maken naar uw wens.
E-mail de afbeelding en/of de gewenste tekst aan ons door en meld op welk artikel u dit wilt hebben, dan nemen wij spoedig contact met u op zodat we kunnen doornemen of uw wensen te realiseren zijn.
|
- Kan ik ook pinnen bij u in de showroom?
Helaas u kunt bij ons in de showroom niet pinnen als u uw artikelen ophaalt dienen deze contant te worden voldaan mits het noodzakelijk was om vooraf te betalen door de persoonlijke aard van uw bestelling.
|
- Krijg ik een factuur na mijn bestelling?
Ja, nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u gelijk een factuur op het opgegeven e-mailadres. Bij uw bestelling zit ook een factuur waar op staat dat uw bestelling betaald is.
Het kan zijn dat de mail die u van ons krijgt aankomt in het postvak "SPAM" of "ONGEWENSTE
E-MAIL". Let hier op bij het binnen halen van uw mail. Wij kunnen dit helaas niet voorkomen!
|
- Moet ik voor een minimaal bedrag bij julie bestellen?
Nee hoor.
Wij hanteren geen minimum afname.
|
- Wat houdt het in als ik een account aanmaak?
Door een account aan te maken staat u in ons klanten bestand, doordat we hierdoor alle gegevens hebben kunnen wij zorgen voor een vlotte en goede afhandeling van uw bestelling.
Zonder een account aan te maken kunt u geen bestelling plaatsen in onze webshop.
Bij het aanmelden kunt tevens aangeven of u gebruik wilt maken van onze digitale nieuwsbrief waarin wij u op de hoogte houden van onze acties en aanbiedingen. Dit is niet verplicht.
|
- Wat is de levertijd van bestellingen?
Voor de meeste producten hanteren wij ongeveer 1 week levertijd, tenzij de artikelen bij ons voorradig zijn. Indien wij artikelen moeten bestellen en/of personaliseren leveren wij in overleg.
|
- Worden mijn account gegevens aan derden verstrekt?
Nee, u hoeft niet bang dat te zijn dat wij uw gegevens aan derden verstrekken.
Deze gegevens zijn alleen voor ons eigen klantenbestand waar wij zorgvuldig mee om gaan. Door dit klantenbestand kunnen wij onze service, en een vlotte en goede afhandeling van uw bestelling aanbieden.
|